Tänää oli tosi tylsistyttävä päivä. Oon nimittäin sairaana, pientä flunssan poikasta, pääkipua, huimausta ja muuta yhtä mukavaa.
  Tänään ajattelin tehdä blogin ku tuntu siltä että johonki pitäs purkaa. Mulla on ollu ennenki tämmönen, mutta se loppu ku ei enää innostusta löytyny. Nyt en enää muista käyttäjätunnusta. :D
  Mutta nyt on ehkä aika kirjoittaa vähän mistä tää mun blogi kertoo mitä tulee tapahumaan ja mitä ei. Noh.. Blogi kertoo mun elämästä..Yllätys? Ja mä maalailen aina tuon tuosta niin kuvia voisi näkyä ihan kohtapuolinkin. En lupaa mitään mahtavia häikäiseviä kuvia, mutta eiköhän siittä jotain tule. Olen myös piirreskellyt hiukan sarjakuvia niin jos tässä saan laitteet kuntoon niin niitäkin saattaisi muutama tulla. 
  Nyt tähän päivään. Olin eilen sairaana ja tänään jo parempi olo, kävin kaupassakin. Maalailin mun paperi-pussi-pää-poika-maalaukseen (pitkä monimutkainen sana:) pohjavärejä ja siihen se lopahti koska oon luvannu maalata Verskin kaa yhes. Maalaan akrylliväreillä ja töitä on tullu tähän menessä noin. 6 kpl. eli en oo kauaa sitä hommaa tehny. Jonkin sortin mangaa oon väkerrelly tossa vuos sit. Sitä ennen luin Conaneita, Ranma ½ ja OMG:a. Koko kesäkin meni vaan siinä ku lähes joka päivä kirjastoon ja 20 kpl mangaa ja sit luin ne kahessa päivässä ja uutta kehiin. Tykkään piirrellä ja raapustella kaikenlaista, mutta maalaaminen on ehdoton ykkönen. Akrylliväreillä alotin ekakerran siellä kutosluokalla, mutta eihän se siittä jatkunu tietenkään. Sen jälkeen nyt kasiluokalla ja innostuin täysin. Isäpappa osti maalit ja alustat ja siittä se lähti, I'm in Löööv.
  Jotta te saisitte tietää jotain musta niin kerrompas vähän. Kasiluokkalainen tyttö, rakastaa maalaamista (jos ei käyny jo ilmi), musiikkii (hiphop, funk, jonkin sortin rock käy mulle) tanssimista, itse harrastan Hiphoppii ja Lockin&Poppingii, teatteria, lauleskeluu (harrastan pop-/jazz-laulua) sekä eläimii<3 Mulla on kaks kappaletta marsunpulikoita, Viljami ja Sonja ja mulle tosi tärkeitä!
  Noni siinä mun elämänkerta tai jotain, toivottavasti jaksoit lukee, pitkää tekstii.

-Hülda