Siis oon mä laiska en oo tehny yhen yhtä sarjakuvaa täs lähipäivinä.. Meen nyt ku hiihtoloma alko, mummolaan, siellä ei yleensä oo tekemistä kauheena (paitsi syödä mummun lihapullia ja muusia) niin voisin siel piirrellä ja ku tuun takasi niin pistämpä muutaman sarjiksen again.
   Eilen olin Ellulla Mimen kaa ja me katottiin 1408, oon käyny sen kattoo elokuviski mutta vieläki pelotti. Vaikka se on scifi/kauhu niin aika hyvä semmoseksi leffasksi, ainoo huono puoli oli että loppua kohen meni liian scifiksi ainaki mun mielestä. Sit ku tulee dvd:lle Orpokoti niin sen kyl katon, kävin senki kattoo leffateatteris mutta pakko kattoo uudestaa. Ne jokka on kattonu Orpokodin tietää kuinka pelottava se mummotyyppi on :|. 
   No eipä leffoist sen enempää. Hyvää hiihtolomaa kaikille joilla se nyt sattuu olemaan!